تکنیک دفاع شخصی بخش دوم ( رهایی در حالت خفگی )

شروع حالت : حمله کننده در موقعیتی است که شانه به زیر چانه شما و سر شما را قفل کرده شاید شما بخواهید سریع آغاز به خارج شدن از دستان حریف کنید که این عمل سخت می باشد .

  • هنگامی که شما حمله حریف را متوجه شدید چانه خود را بلند کنید و با فشار به گردن به سمت عقب پای خود را بین پای حریف و هوا بلند کنید تصویر شماره یک

 ۲ ) باسن خود را برای افتادن روی زمین رها کنید و با  دست  چپ خود شانه حریف را نیز بکشید زمانی که به ارتفاع

بالا رسیدید ساعد خود را محکم نگه دارید تا آرنج شما زیر فشار خرد نشود ،  تصویر شماره دو

۳)  در ادامه می توانید از مشت ، ضربه سر، ضربه با آرنج  و …. استفاده کنید  ، تصویر شماره سه

 

0 comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *